dålig update(a)

2009-10-13 - 14:50:45


Förlåt förlåt förlåt!
jätte dålig updatering från min sida :(! men ska ta allting lite snabbt..

I söndags förloade då Sverige VM-matchen fuck ! :( och portugal vann sin ... Efter matchen kom mamma hem efter ett tag och jag låg uppe ett tag och tittade på tv och sådant , sen gick jag och la mig runt typ 1 haha ?

I måndags var det dags för skola :( började 10 så lite skönt endå.. jobbig dag i skolan SOM VANLIGT , döda mig snälla vafan :'( åkte till södervärn för att ta 144an men kom inte som jag trodde så tog 1an till Jägersro sen väntade jag 10 minuter på 144an haha :p kom hem och kastade mig i sängen (a) sen käkade jag för sedan var det dags för DAAANS :D! Afrikans först , riktigt roligt var det , riktig Afrikans Power , inget wannabe :) riktigt jobbigt var det , och hade sjukt ont i huvudet haha sen var det dags för Pussycat Dolls :) jätte tråkigt, gick bara igenom stegen sedan innan och kan man dom redan så blir det tråkigt :( gick klockan 8 och tog bussen hem , gick hem och käka sen duscha sen la mig i sängen...
Lite svårt att somna för det var lite kaos hemma , älskar dig syster! finns här för dig<3!

Idag var det skola igen , skulle upp 6 men vaknade inte och vaknade av mig själv 5 över 8 och började kvat över haha :p så gjorde vid mig ganska snabbt sen tog jag bussen 5 över halv 9 .. Kom till ksolan typ 10-5 i 9 och pratade med läraren sen gick jag och mötte upp Alexa och sen har vi bara haft en tråkig skoldag haha :P
Planerat inför STUDENTEN :D! Läntar som fan (aa)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0