Hipp =)

2009-10-03 - 11:32:24


God morgon :)!

vaken nu efter en sjukt rolig kväll igår , tack tjejer :)!
Tog bussen till södervärn och väntade på KayKay, Majlinda och Daniella, dom kissade sen tog vi 8an till Gustav :) Gick till HIPP och där var en jävla kö, så stod där ett tag och hade massa idioter bakom oss men kom in runt 5-10 i 12 :) gick in och köpte dricka och så , sen körde vi gärnet :) hade så jävla kul hela kvällen :D! Tack tjejer!!
Klockan 3 när de stängde gick vi , förutom Daniella som gått en stund tidigare, ut och Kaya skulle snacka med någon och detgjorde hon ett bra jävla tag.. Under tiden åkte Majlinda hem och Joel, Eddie och deras kompis (som jag glömt namnet på :$) kom och höll mig sällskap för de hade varit på Crown =)
Kaya kom tillbaka vid 5 över halv 4 och hennes buss gick kvart i , så hon gick snabbt till bussen och jag gick till McD med pojkarna och käkade där liten stund :)
Satt ett tag och försökte övertala dom att åka med mig i taxin hem sen hem till dom för ville inte ta taxi själv , haha men det gick åt helvete så tog själv taxi runt 5 tiden :)
Kom hem kanske kvart över , och borstade tänderna och deckade direkt :p

Tack tjejer för en skit rolig kväll :)! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0