kinarestaurang :)

2009-10-01 - 14:18:44


Hellu, I'm back!
Tog 144an klockan 9 imorse, åkte till Södervärn och bytade till 34an med några från klassen jag träffade på Södervärn :) Tog 34an till Europaporten för att gå på hjälpmedels mässan och titta runt lite , över tråkigt var det iallafall haha :P kvart i 11 åkte jag, Josefina, Sandy, Emelie & Karla till Sofielund och satte oss på en Kina restaurang där och käkade buffé lunch - gooott :D!
sen till skolan där jag lämnade en pärm eller va de va till Vera och träffade Louise lite :) sen tog jag 32an hem och la mig i sängen ... nu ligger jag här , käkat liiiite mer alvedon haha :p
bara ta det lugnt idag antar jag :/ ledig imorgon och Louise kommer hit, kanske KayKay med, för att käka frukost :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0