Matilda <33

2009-10-10 - 13:56:58


Så , nu har Matildahjärtat åkt hem <3
hon vaknade inatt tio i 6 , fixade hennes välling och så , sen somnade hon om igen lite över 6 .. Och vaknade inte förens vid 9 , så himla skönt haha (aaa) och då ville hon bara ligga i sängen och mysa , har haft tur sa Rickard och Anna haha :D idag har vi bara tittat film och busat och sen somnade vi båda i soffan haha gulligt va :D? Skulle egentligen in till stan idag på förmiddagen men blev inte så , så jag & Tilda gick till lekplatsen en liten stund istället :)
Nu sitter jag i vardagsrummet och dampar för min dator är skit konstig :s och msn startar inte :s? ska snart börja göra vid mig , för idag är det kalas för lille Nelli som blev 2 för tvådagar sedan :) ikväll får vi se vad som händer och fötter :)
Nej nu ska jag dampa vidare :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0