170909

2009-09-17 - 08:15:20


God morgon!
Syster kom in och väckte mig klockan 7 idag för hon trodde att jag skulle ta bussen halv 8 som vanligt , men behöver inte gå på Projektarbetet idag imed jag & Bebe redan kommit igång :)! Kunde inte somna om , men förstår jag , har sovit riktigt dåligt hela natten :/ .. Gick upp kvart i 8 och gick ner i duschen , stod där ett bra tag och tänkte , kom nyss ut ur duschen och nu ligger jag här i handduk under täcket haha :P ska ta bussen om 1 timme så ska göra vid mig lite smått nu ...
Ska gå ifrån skolan efter lunch, alltså halv 12 , men kanske träffa Anes lite snabbt och prata om allt igår ..
Sen hemåt och hämta kläder, och sminka av mig om jag sminkar mig idag? sen vidare till fotograferingen i Turning Torso med Vera & Mamma :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0