5 år

2009-09-29 - 11:56:38

Grattis älskade Elias Hansson <3
Idag är det din 5års dag , du skulle
blivit en stor fin pojke idag!

Tänker verkligen på dig varje dag
Elias , saknar dig så sjukt sjukt
mycket! Vill bara hålla dig i min
famn och bara titta dig in i dina
små fina ögon och få säga till dig
att jag älskar dig! Jag önskar
att jag fick se dig växa upp, se dig
börja gå, säga ditt första ord,
skratta för första gången..
Det är så mycket som man ska
få uppleva men vi har gått miste om
allt, hela din uppväxt var bara en dröm..

Gud gav dig till oss den 29-09-2004
men han tog dig ifrån oss samma
dag.. Jag har alltid undrat varför
men Han måste haft en riktigt bra
anledning för vi alla såg framemot
dig, att äntlign få träffa dig och få
vara med under din uppväxt .. !

ELIAS HANSSON , JAG ÄLSKAR
DIG , GRATTIS PÅ 5ÅRS DAGEN <333




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0