dans :)

2009-09-28 - 21:26:31


Så nu är jag hemma och har ätit & duschat efter dansen :)
fått ny lärare i Afro Power Dance , och ska få en ny om 2 veckor igen - löönt !?! iallfall , skit kul men diggade förra läraren och hans danser mer men men vad ska man göra :/ dansade en timme och öööh död efteråt ? - Jadå!
Efter 1 timmes Afro Power var det dags för Pussycat Dolls , och lika skrattretande haha :P men men , hängde med i uppvärmningen och sen gjorde vi koregrafin :) gillar itne alls det nya , för mycket krål på golvet för min del men det är väl bara att bita i det sura äpplet :/
Slutade lite efter 8 och fick springa ut till 32an som gick 11 över , hann med den PRECIS haha så kom hem i god tid för att titta lite Idol äta & duscha och endå hinna se mitt älskade C.S.I :D
Så nu ligger jag i sängen i handduk och tittar my lovely programe :D!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0