god natt :)

2009-09-17 - 23:11:40

Nej nu är det faktiskt dags för mig att sova lite (a) ska ta bussen till skolan imorgon halv 8, ööh orkar verkligen inte skolan längre :( men slutar iallafall tio över 1 , sen hem och senare kommer min Lisa till mig så ska vi snacka lite, I miss you! Sen på kvällen ska jag hem till pappa men kanske vidare ut med Louise, Collan & Linnéa , om jag orkar och känner lust för det efter allt som har hänt i mitt liv och med mitt livs kärlek , har ingen lust för speciellt mycket faktiskt , kanske därför jag uppskattade fotograferingen så mycket idag , det fick mig att tänka på annat istället för alla problem jag drass med .. ?
Nej nu ska jag iallafall sova , ska försöka hinna skriva ett sms imorgon innan skolan :)!

PUSS :*


Postat av: nathalie

snygg bild! annars allt bra med dig ? puss

2009-09-19 - 16:16:49
URL: http://rainbowdays.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Tack! Jadå , själv?

2009-09-19 - 16:31:49
URL: http://vanessahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0