hemma från östervärn-pojkarna :)

2009-09-23 - 21:12:30


Hemma från tatueraren nu :)! Åkte med mamma & Fredrika in till Malmö innan , gick sedan från Värnhem till Östervärn och stod ett tag och väntade , sedan kom Sandy, Lina & Virre - haha :) Gick in till
tatuerar-pojkarna som man saknat såååååå mycket haha :p nej men dom var lika roliga och trevliga som alltid , vill man bli tatuerad och road samtidigt - Gå Till Östervärn-pojkarna haha :)
L fixade Sandys tass på rumpan och sedan fixade han Virres :) Undertiden som D fyllde i min på handleden och sen min på foten ... Lovar jag döda Sandys hand och jag grät nästan sönder mig :( gjorde så jävla ont , och det gör fortfarnade liiite ont haha :p
Funderar på en ny till (a) Har varit med om ganska mycket i mitt liv , men min tro och mitt hopp har alltid funnits kvar och jag har klarat mig ur alla situationer fast att vissa fortfarande sitter som djupa ärr i mitt hjärta .. Så vad är inte bättre än F A I T H skriver på rad under varandra bakom örat :) ? Men gr nog jäääävligt ont haha :(
Efter alla tatuerat sig tog jag 7an till Centralen sen 144an hem :) har nyss ätit Fläskpannkaka haha :) och nu sitter jag i min säng , såklart , och tittar på tv :) Efterlyst just nu :)

Handleden; (mycket blod :(, jätte mycket på baksidan..)


Foten;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0