home bitches =)

2009-09-27 - 02:44:30


I'm home bitces :D

har varit och bowlat , jätte trevligt =)
Började med att ta 32 till nobel sen 5an till Teatern och träffade Louisegumman och gick upp till Johannas pojkvän , (pinsamt glömt namnet haha :p) och var där ett tag med folk :) sen körde vi , andra tog taxi , till Entré för att bowla, kommer fram och dom säger det är 20!?! MEN IDIOTER SÄG DET I TELEFONEN NÄR VI RINGER OCH BOKAR :s !?! Så vi gick till Big Bowl istället och spelade från 12 till 2 :) skit kul haha :) var på samma bana som Louise, Christoffer, Anton & Linnéa :) Spelade , och jag var fan grym :o! fick över 90 vafan :D hahahha ! Köpte även någon "sweet sixten" fan vad den var god !
Klockan 2 tog det slut och vi begav oss , vissa gick till BK och jag lyssnade inte på någon alls för pratade i telefon så jag vimsade iväg själv på Värnhem .. och nästa buss gick inte förens 3 :o! så ringde 979797 och fixade en taxi! han kom och de blev nästan slagsmål , shit alltså dampa för han står i gatan i 3 sekunder :s?
iallfall , nu kom jag nyss hem och nu är det msn och tv som gäller , puss på den :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0