ledsen, ovanligt?

2009-09-15 - 19:24:43


Jahapp då blevt man ledsen igen - så förvånad man blev, är alltid ledsen nu för tiden , mår skit rent ut sagt :( när allt är så ovetande och det enda man vet är att man är så stört förälskad i personen att man hade kunnat ge sitt eget liv för han... :( lika jobbigt att läsa varje gång, och när man är såhär nere och sårbar så blir allt bara sååå mycket värre :( idag kunde vi inte ses för du skulle gyma, och jag saknar dig så otroligt, vill bara umgås med dig och vara i din mysiga famn där jag känner mig trygg och älskad! hatar allt som har med detta att göra , precis allt förutom dig & vår kärlek öööh jag orkar helt ärligt mer :(
Stay with me, dont't fall a sleep to soon <3

Iallafall , har fixat Louisegummans löshår :)(sytt in clips) sen åkte jag med syster till Oxie kyrka och handlade dricka och ballerina till imorgon :) blir även kycklingsallad (y) Tror dock inte morgondagen kommer bli speciellt rolig, förutom att jag kanske ska umgås med Anes efteråt innan hans träning, om han hinner .. ?




Aja, nu ska jag väl fortsätta att gråta och bara vara förtvivlad över min livssituation :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0