Louise 18år <3

2009-09-06 - 11:05:30


Så nu är jag människa igen efter gårdagen :)!

pappa körde mig till tågstationen där jag mötte upp Sandy, tog tåget in till centralen och sedan tog vi 4an ut till klagshamn , haha satt på den jävla bussen i cirka 45 minuter men tiden sprang bara bort haha :p när vi hoppade av bussen var vi fan ute i ingenstans haha :p Lollo mötte oss vid väg kanten för vi inte hade någon aning om var vi skulle, och hennes grannar var Hästar haha BONDE :D! iallafall, alla tjejer utom Kaya hade kommit så hälsade på alla :) vi tjejer började med mat och dryck och sedan efterrätt, jag & sandy fick även en rundgång i Lollos hus :) sen lite efter 8 kom lite annat folk, trevligt :) Haha Lollo blev så gulligt fuuuuuuuuuuuuull hahahhahha , man kunde ju inte annat än skratta åt henne, och så var där en tjej som bara kunde engelska och när Lollo pratar engelska och har alkohol i sig så pratar hon mest med händerna haha :D När klockan var 12 så sjöng vi för Louise som blev 18 GRATTIS GUMMAN <3!
Sandy mådde inte hundra , så efter vi hade sjungit så tog vi nästa buss hem, tog bussen 5 i halv 1 , och var framme på centralden 5 i , gick mycket snabbare hem haha :p Vi hittade inget tåg till Sandy som gick , så hon tog bussen med mig , vi tog 7an till Värnhem 10 över och vi såg att 132 inte skulle gå förens 40 i , så vi satte oss på BK och åt lite , och när klockan var 32 skriker Sandy "VANESSA BUSSEN STÅR DÄR UTE!!" hahahaha vi blev snabba och sprang haha :p vi hann med den iallafall och jag var hemma tio i 2 :)
När jag kom hem så satt pappa uppe i vardagsrummet och tittade på tv, så satt med honom ett tag och pratade, sen gick jag in och la mig , haha deckade direkt :p

Idag kom pappa in och banka , sen kom emma ööööh , så vaknade runt 10 , upp och tvättade av sminket och nu sitter jag här i kket med datorn, har nyss ätit lite frukost haha :p

Idag ska jag kanske träffa Anes och prata , för det behövs !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0