Panikångest.

2009-09-03 - 15:42:32


FÖRLÅT!
hann inte skriva imorsen innan jag skulle ta bussen till skolan, sen fungerade det inte att få in internet på min bärbara från skolan ? och biblioteket var stängt så har inte haft tillgång till dator idag och har typ haft panikångest hahha :o!
Iallafall , skola idag :( hade psykologi, jag lovar SKIT TRÅKIGT! jag och bebe ska byta till foto , punkt slut haha :D! sen fick man lite spel, jadå :D men de e lugnt , i won ;)
tog 144an hem och min mobil dog , ÅNGEST! men la den på laddning dirr när jag kom hem haha , jag är beroende av min mobil , de är sjukt egentligen ... nu har jag nyss pratat med dansskolan , längtar till 21 september ! :D och nu ska jag ringa min pappa om helgen haha :p kom aldrig till han förra gångne jag skulle vara där och denna blir det ju bara partaj hahahah , stackars min pappsi <3
Senare idag händer väl inte så mycket antar jag , blä på vädert lixom :(????



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0