tandställning ..

2009-09-30 - 16:10:17

Riktig dålig updatering idag , jag ber hemskt om ursäkt!!
Skola idag iaf , sen prov haha tror det gick åt helvete ? slutade 20 över 12 , satte mig i Café med Anes och Besmir ett tag sen till Josefina och vi tog oss in till stan :) fikade lite på Espresso House och sen in på Storgatan för jag skulle hitta kjol men nej :p
10 i 2 gick vi till Tandläkaren och satte oss och väntade :) runt 2 kallade dom in oss och satte fast min tandställning på ovantänderna idag bara , men FY FAN vad äckligt det var :(!!! Tog cirka 1 timme sen klöktes jag sönder hahah :P
klart lite efter 3 , tog 32an till skolan och hoppade av för att möta syster och WOW (aaa) .. Vera kom och vi tog nästa 32a som kom efter typ 5 minuter :p och nu har vi typ nyss kommit hem :)
Sitter i min säng och typ är trött och har helt ont i mina tänder och hela munnen känns helt obehaglig hahaha :p

En nytagen bild på mig :):



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0