"vad kostar det att hyra dig?"

2009-09-19 - 16:09:38


Jätte trevlig kväll på Crown igår med Linnea, Louise & Collan <3

Pappa & Emma kom hem till mamma och hämtade mig där, sen körde vi hem och käkade och sådant :) när klockan var kvart i 9 körde vi hemifrån ut till Klågerup :) hämtade först ut pengar i Arlöv sen till Klågerup , och jag skulle handla Sprite men det var stängt överallt så vi fick köra till Staffanstorp för att handla läsk haha :p Sen hem till Collan och där var Linnea , Louise och Camilla :) satt och hade det trevligt och drack litegranna :) blev även någon Tequila :) runt halv 12 tiden körde vi hemifrån Collan - haha! :$ - vidare till Crown :)
Kom dit och det var inte speciellt mycket folk , men det fixade sig snabbt :) Dansade mest med Louisegumman hela kvällen , haha och vi är ju bara sååååå bäst på att dansa xD hahah över ball var det iallafall :D sen gick Louise runt 2-halv 3 tiden och jag & Linnea stannade kvar för Collan hade gått tidigare för hon inte mådde hundra :/ Dansade och hade det kul som fan :D vi gick lite innan halv 4 och in på falafeln över gatan , där jag fick den dummaste och konstigaste kommentaren någonsin ... Linnea står i kön för att handla och jag sätter mig vid ett bord , vid ett bord sitter typ 4-5 killar från Crown och sägger "där är hon med J-Lo -röven" så kollade jag bara helt cp på dom och trodde dom skulle sluta , men så kom den jävla kommentaren som gjorde mig riktigt lack "vad kostar du att hyra?" ... jag vet ju inte riktigt vad dom menade med den , men jag tog det ganska hårt och blev riktigt arg , men sa ingenting utan gick därifrån med Linnea och tog 130 hem :)
Var hemma 4 , väckte syster i soffan och gick in och bäddade ut sängen , sen började minsta syster gråta så bar upp henne till pappa & Marie sen direkt in och la mig och somna :D

Tack för en riktigt rolig kväll tjejer <3!

(bilder som jag tog (outfiten bla) är i kameran och jag glömde kamera-sladden hemma hos mamma så bilderna kommer upp imorgon! :))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0