00.00 , jag önskar mig ....... <3

2010-08-15 - 06:00:30

Satt en stund och pratade med André , vet inte riktigt vad vi kom fram till men men <3 efter det så gick jag upp där uppe , Ryan gick och la dig med Dylan ganska tidigt och jag & Ylva byggde ihop lampor hon köpt idag sen satte vi på Brüno som var på tv . HAHAHAHA har aldrig sett den innan men han är ju för fan sjuk haha , måste tydligen se Borat med sa Ylva haha :D vi tog lite glass och läsk och tittade på filmen sen tittade vi lite biljetter till UFC till Ryan :)
filmen slutade nyss , gick ner och borstade tänderna och nu ligger jag här , klockan är precis 00.00 här så jag får önska mig något , och jag hoppas mer än någonting att min önskan slår in inom några dagar<3!
Nu ska jag byta om sen blir det nog lite Sudoku tills jag somnar haha (a)

GRATTIS DYLAN PÅ 1-års DAGEN :-)!
08/15/09
(svenskt datum; 15/08/09)



André Clarensius , i love you!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0