2 dagar fyllda med äventyr väntar :)

2010-08-09 - 23:31:44

Så ., nu har Ylva och Ryan kommit hem , och jag har nyss pratat med Ylva om veckan :)
Imorgon blir det barn museet i BOSTON , Michele hämtar mig vid 11 (klockan 5 i Sverige) och vet inte hur länge vi kommer vara borta så varnar för dålig up-date haha (A) Och på Onsdag ska vi till ett zoo/ladugård som ligger antingen i eller utanför Boston hehe och då hämtar hon mig redan vid 9 (klockan 3 i Sverige) så blir nog ännu sämre up-date då ... men tar igen det på eftermiddagarna / kvällarna , dock är det kväll / natt i Sverige då haha :p

Nu vet jag inte alls vad som händer , ska nog upp till Ylva snart och fixa med I-pod och sånt så jag har musik , sen börjar träningen imorgon :) funderar faktiskt på att springa till gymet imorgon så man får lite uppvärmning innan dansen :) och funderar även på att köra en timme pilates innan dansen börjar , vi får se hur jag väljer att göra och om det hinns imed vi ska iväg imorgon :)

GLÖM INTE HJÄLPA MIG OM VAD JAG SKA BLOGGA OM - HÄR - ..


just nu :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0