2 eller 3 timmars Teen Mom - tittande :D

2010-08-18 - 05:17:48

Käkade gott gott med Ylva innan idag :) Ryan var på match så han käkade inte hemma och Dylan åt bara ris haha :) Det blev ris, grönsaker och krabb-mojs inlindad i vit fisk. ja ni tycker det låter SKIT ÄCKLIGT och det gjorde jag med när Ylva berättade om det , men jag smakade och det var ärligt något utav det godaste som jag har ätit hehe :) Synd man inte kan handla med sig mat härifrån till Sverige haha , ska se om receptet finns på förpackningen så är det bara att använda internet för att översätta haha (a) isåfall blir det middag-a-la-Vanessa när jag kommer hem för det var himmelskt gott (a)
Efter maten så fastnade man vid tvn, först var det en ny show med (Sabrina tonårshäxan) Melissa & Joey , och den var faktiskt rolig haha (a) men efter den så var det Teen Mom i 2 eller 3 timmar så fastnade självklart där haha , tycker det är jätte intressant och här i USA är det ju helt nya avsnitt så när jag kommer hem så slipper älsklingen mitt tjat om att se det programet då jag redan kommer ha sett de avsnitten här haha :D

Nu sitter jag i min säng , ska göra lite sudoku för all min trötthet försvann under tiden jag skrev detta inlägget så får vi se om jag är vaken vid 12 och pratar med älsklingen min eller inte :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0