Byggare-Vanessa & Byggare-Ylva i farten :)

2010-08-15 - 21:28:27

Sådära , har inte skrivit på ett tag men har inte varit något nere i mitt rum förutom när jag fönade mitt hår efter duschen haha :D gick upp där uppe och åt lite lunch med Dylan & Ylva , blev kyckling och ris (inte mitt val I promise! haha) sen byggde vi ihop en hylla som vi handlade igår , eller ja en TV-bänk rättare sagt och kan säga att vi är grymma haha (a) Nu smet jag ner här för att titta på mobilen om älsklingen hade skrivit, jovisst hade han det och då startade man datorn för att prata lite med honom (a) Så nu pratar jag med trötter på msn hihi (a)<33

Idag blir det nog att äta ute om jag inte uppfattat Ylva fel , och vi tänkte egentligen också gå till en lekplats med lite vatten aktiviteter men solan har försvunnit så vi får se :)


Usch vad mitt hår är slitet :( tror dock att jag & Ylva
ska besöka frisör-stolen på fredag :o !

Förslag på HUR jag ska klippa mig :)???!?

Postat av: Micaela <33

Sv; Okej, har hon berättat något om mig :) ?

2010-08-15 - 22:24:03
URL: http://coolamicaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0