dagen / kvällen =)

2010-08-23 - 05:07:23

Efter förra inlägget sa jag godnatt till älsklinge & mamma , sen pratade jag lite med Sofie lite om vad som händer just nu ... aja det löser sig :)! pratade lite med henne sen gick jag upp för att käka lite , orkade bara en halv liten hamburgare sen blev jag sjukt illamående så käkade inte mer , la mig i soffan vid Ylva & Dylan och tittade på True Life - Iäm obesed , över feta människor ju :( tydligen så somnade jag och sov i typ  1 1/2 timme , mår inte alls bra alltså :( vaknade upp och tog vatten , tabletter och en Twix-glass och slöade sen ännu mer i soffan , blev bättre för kanske 30 miinuter sen började magen krampa igen :( Dylan & Ryan gick och la sig runt 10 , och jag & Ylva tittade nyheter - HELVETE VA DE SKA REGNA ÄNDA TILLS PÅ ONSDAG :o!?! tråkigt ju :(! sen för kanske 20minuter sedan gick vi för att lägga oss och jag ligger här med kramper i magen och lite smått trött men inte tillräckligt för att somna tyvärr , men de kommer väl snart :)?


En gammal bild , som fortfarande är en favorit :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0