Glass och "what would you do?" - yummi

2010-08-07 - 04:57:04

Så , nu har vi slöat i soffan och tittat What would you do? haha hoppas aldrig att man hamnar med i det programet, dolda kameror och saker haha :P vi käkade även lite glass , haha var så sjukligt gott och är riktigt ledsen att den glass-sorten inte finns i Sverige , kan tyvärr inte sorten i huvudet men den är sjukt jävla god :D
Sen somnade jag till i soffan Ylva väckte mig jag borstade tänderna etc och un ligger jag här , ska sova direkt efter detta lilla godnatt inlägget hehe :)

Jag ber verkligen om ursäkt för den dåliga up-dateringen de senaste två dagarna, men jag ska bättra på mig I Promise :)!
GOd NAtt!

Postat av: Peter

Tjena, du behöver inte be om ursäkt, bättre med någon uppdate än ingen alls :) Bara roligt att läsa om hur det går därborta i det stora landet i väster :p Spendera nu inte alla pengarna på en gång och om du skulle snubbla över ett askfat med någon logo på så får du gärna tänka på mig ;) Ha det så bra så länge. Kram

2010-08-07 - 10:43:36
Postat av: VANESSA SVARAR

Hahaha va ska det vara för logo då? vilken dom hells eller :)? Kram

2010-08-07 - 15:00:22
URL: http://vanessahansson.blogg.se/
Postat av: Peter

De askfat som jag har har något varumärke som tex malboro, prince, löwenbrau (öl) Kanske finns något roligt sådant där, bara om du snubblar över något ;) Akta så du inte slår dig isf :p

2010-08-08 - 05:08:37
Postat av: VANESSA SVARAR

hehe okej , ska kolla läget :)!

2010-08-08 - 06:07:50
URL: http://vanessahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0