God mat :)!

2010-08-09 - 01:56:13

Bokade klart och fixade det sista med presenten ifrån pappa c/o :) så den 3 oktober 20.00 så kommer jag & Ylva befinna oss inne i Boston Garden för att gå på konsert tillsammans :) Vi kommer att titta på Roger Waters hihi :) Hoppas att det blir en bra konsert , hoppas jag verkligen för det kommer vara den första konserten jag har varit på , om man inte räknar NRJ in the park och sådant mög haha :p
Sen så käkade vi , Ylva the grillmaster grillade kött och till det blev det sallad (majs för mig(a)) och vitlöksbröd , smakade väldigt gott hehe :)
Gick ner här lite fort , måste fan städa i mitt rum haha katastrof :( ska ladda på min mobil nu , sen blir det nog lite mys i soffan ikväll och inte så värst sent då det är dags för Ylva & Ryan att jobba imorgon vilket resulterar i att Vanessa också ska jobba hehe :) så ska upp redan 8 imorgon så får sova i tid :)


haha mitt katastrof rum (a)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0