(god) morgon !

2010-08-23 - 18:56:18

God morgon :p!
hade så ont i magen och kroppen igår så hade svårt att somna såstannade på datorn och kvart i 12 kom min älskling in för att prata med mig innan jobbet hihi (a) vi pratade en massa och kikade runt efter resor , nu måste jag bara ha jobb direkt när jag kommer hem så jag har pengar till det :)! Sa godnatt till honom kvart i 2 , eller ja han sa godnatt och jag sa ha en trevlig dag på jobb :p sen skulle jag sova , ja det gick ju åt helvete , sista gången jag tittade på klockan hade den hunnit bli 04.00 , låg och bara vred på mig tänkte och hade ont ...

Somnade iallafall och vaknade idag lite i 8 när Ylva väckte mig , och urk va illa man mådde bläää :o men upp och hämtade Dylan , gav honom lite frukost sen la vi oss ner och båda somnade direkt haha :)
Vaknade kvart över 12 av att jag fick (ännu) ett sms av min älskling så gick upp och startade datorn och har pratat med honom sens dess :)(a)
Nu ska vi snart upp och äta , sen blir det lite bus i mitt "storarum" som jag har här nere , för det ska spöregna måndag, tisdag & onsdag , ritkgit tråkigt ju men men :)


Nyvaken Dylan
Postat av: bella

liger dylan i din säng när han sover

2010-09-10 - 20:26:43
URL: http://bellalindeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0