God morgon för er , God natt för mig :p

2010-08-10 - 07:36:38

Kan verkligen inte somna , känner mig inte ett dugg trött ... ligger här i sängen , älsklingen har tillochmed gått upp efter sin sömn för att gå till jobbet !?! haha sjukt att tiderna är så stor skillnad , men säger bara tacka Gud för Skype :)!
Har suttit och disskuterat mitt bröllop med vännen Mimmi , vännen jag har haft längst som jag fortfarande umgås med , 10 år nu (tror jag det är (a)) och du är fortfarande lika bra hehe :) Har sagt vilket tema jag ska ha, vem som ska vara min man, vilka som ska vara mina brudtärnor etc haha :D roligt att båda två vet hur vi vill ha våra bröllop men att de är så sjukt olika :o hennes är lite kinky och mitt är typ en flickas dröm (utan allt det som är för stort och ej stilrent) hihi (aaa) men roligt att man får sexiga till det lite på hennes bröllop iallfall haha :D

nej , ska nog försöka sova nu , på riktgit :( GoD nAtT !

just nu nu nu .


Postat av: shoakan

GODMORGON

Ska vi följa varandra via bloglovin :)?

säg till när du har lagt till mig, så lägger jag till dig :D



http://www.bloglovin.com/sv/blog/1149070/candygloss

2010-08-10 - 08:11:39
URL: http://candygloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0