god morgon ...

2010-08-09 - 14:20:12

God morgon!
klockan är nu 08.20 och det är precis 30 minuter sedan Ylva väckte mig hehe :P
hade jävligt svårt att somna inatt, somnade nog inte förens vid 3 Amerikansk tid .. allt som gäller är ju tillit eller har jag fel ... ?

aja . nu sover nästa Dylan och då ska jag äta frukost och ta mig en dusch sen vid 10 ska vi bege oss mot WHOLE FOOD för de har någon barnstund där idag och vill få tiden att springa iväg lite :) och imorgon och onsdag blir det heldagar borta så får se hur updateringen blir de men varnar redan nu :)

Postat av: Peter

Hej på dej. Kan tänka mig att det kan vara svårt att vara ifrån varandra så länge men om ni båda vill och det tror jag så kommer ni att klara det. Om andra säger något annat så lyssna inte på det, så länge ni känner som ni gör så kommer det att gå hur bra som helst. Ha det så bra på Whole Food om ni nu kommer iväg och jag ska inte klaga om du inte uppdaterar de närmsta 2 dagarna :)

2010-08-09 - 16:58:28
Postat av: VANESSA SVARAR

du är jätte snäll Peter, tack! hehe vi kom inte iväg, jag tog fel på tiden här hemma haha korkade vanessa och Dylan sover fortfarande haha :p

2010-08-09 - 17:03:36
URL: http://vanessahansson.blogg.se/
Postat av: Peter

Korkad?? Nä, det tror jag inte. Alla har tagit fel på tiden någon gång. Då skulle alla vara korkade. Hur skulle det se ut??? Men du verkar ha ett bra och lugnt jobb ialla fall :)

2010-08-09 - 17:11:59
Postat av: Peter

Korkad, det tror jag inte att du är. Alla kan glömma tiden. Då är alla korkade och hur skulle det ha set ut?? Men du verkar ha ett lugnt och bra jobb ialla fall för han sover mycket verkar det som :)

2010-08-09 - 17:15:28
Postat av: Peter

Nu blev det 2 inlägg av nästan samma sort. Du får välja vilken du vill läsa eller ta båda :)

2010-08-09 - 17:16:11
Postat av: VANESSA SVARAR

Hahaha :D men lite korkad är jag ju egentligen så det bara speglade av sig lite samtidigt som jag äntligen fick vara som alla andra hahaha :D

2010-08-09 - 17:38:36
URL: http://vanessahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0