Grattis Ylva :D!

2010-08-06 - 04:26:28

Verkligen FÖRLÅT för extrem dålig up-date idag men Ylva fyllde som sagt 27 år idag så hela eftermiddagen har gått åt hennes present hehe :)
Under dagen hände inte speciellt mycket , det regnade ute och var bara allmänt tråkigt väder och det var fruktansvärt kvavt väder både ute och inne :/
Men typ kvart i 5 kom Ryan hem , berättade om överaskningen till mig hehe sen ner i duschen , vid 5 kom Ylva så pratade lite med henne :) kanske kvart över 5 - halv 6 satte vi oss i bilen för Ylvas överaskning , hon trodde vi skulle äta eller så men icke sa nicke , inte ännu iallfall haha :p Överaskningen tog i princip 2 timmar att "göra" haha så Dylan blev uttråkad och jag roade honom medan Ylva & Ryan fixade allt :)
Sen hem , handlade upp mackor typ på vägen som vi sedan åt i vardagsrummet till tv , sen gick jag ner hit , har lagt upp alla bilder på facebook som jag tagit här i USA hitentills :)


Dags för Ylva att få sin 27-års present av Ryan :)



Hon valde mellan;
En vit Nissan Murano årsgång 2007
En grå kromad Nissan Murano årsgång 2009
(den stora på första bilden, under "SA" på NISSAN)
En vit Nissa Altima årsgång 2010

Det blev en ...........

Vit Nissan Altima år 2010 !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0