Hemma efter en lång dag ute på landet :)!

2010-08-11 - 22:00:07

hooooome!
så , nu är vi äntligen hemma igen hehe :) klockan 9 kom Michele, Kristin och Bradley och hämtade oss så satte vi oss direkt i bilen för att göra en stund. Vi stannade till på Wilson's Farm där Michele handlade lite "lunch" sen fortsatte vi mot Davis Farmland som ligger i Sterlings, MA , så det var en bit att köra hehe så Bradley, Dylan och jag somnade i bilen haha (a)
Vaknade upp en liten bit därifrån. Vi kom in och gick runt inne på "bondgården" , haha äääääckligt med LÖSA GETTER , blärk dom luktar skit och bara springer runt och skiter och kissar överallt så kan säga att detta inte var något för mig haha :P där var djur som Lama, Åsna, Hästar, Kossor, Lamm, Höns, Kycklingar, Getter, Grisar etc. etc. haha :p
Efter ett litet litet tag satte vi oss ner för att äta lunch , och det Michele hade köpt var inget jag äter så jag gick in i en lunch-kiosk de hade där och handlade en French Fries , helt okej men har smakat godare här i USA haha :) Sen gick vi bara runt och runt och pojkarna klappade och matade de äckliga djuren :)
Vid kanske kvart över 2 började vi gå mot utgången och satte oss i bilen för att köra hemåt, och lilla Dylan hade redan somnat så han sov hela resan och Bradley somnade samma sekund som Michele satte igång bilen haha :D
Vi stannade till och handlade glass & dricka , jag tog en Mjukglass med smak at Twist som igår bara det att denna var 4 gånger större än den igår haha så det tog en liten stund att äta upp men gott var det :)
Och resan hem var hemsk , jag är jätte åksjuk och det tog lite mer än 1 timme så BLÄ på den men nu är vi iallfall hemma och Dylan är helt utslagen så han ligger på golvet på sin filt hehe :)

Här har jag ätit typ 2/3 delar haha :o
och så mycket som det är kvar är faktiskt
helt ärligt nästan en stor i Sverige hahaha !








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0