HEMMA !!!! (eller ja, hemma i Boston)

2010-08-10 - 23:56:14

Kristin, Michele och Bradley kom lite i 11 , så satt vi först lite i vardagsrummet och pratade sen packade vi hop det som inte var packat än och satte oss i Micheles bil :) först så åkte vi till Cambrigde och käkade lite lunch på Café Barada , jag tog en got Syriansk sallad med grillad kyckling , det var verkligen jätte gott haha :D och Dylan käkade lite ris, kyckling och gurka hehe :) när vi hade suttit där i kanske 40 minuter satte va oss i bilen och begav oss mot Boston city för att gå på Barn-museum :)
Vi kom fram och gick runt där inne och Dylan har gått runt som bara den (dock hållt handen) och varit jätte glad hehe :) efter ett tag blev han trött och då var det lagom tid att gå :) Vi gick ner till ett litet "fika-ställe" eller vad man ska kalla det haha och handlade mjukglass :) haha jag smakade smaken "twist" och det var både vanilj och choklad, faktiskt riktigt gott hehe :) efter det så gick vi tillbaka till bilen och körde mot 47-store , för Allie (Kristins kusin) jobbade där idag :) När vi kom dit så sov pojkarna så Michele stannade i bilen med dom och jag & Kristin gick in i affären :) det är en affär med massa Boston Red Sox kläder :) Michele hade gett kristin sitt kort och lät mig välja precis vad jag ville hihi (a) Så det blev en långärmad :) Efter det så åkte vi hemåt och nu har jag lagt in alla bilder på datorn , ska snart lägga upp dom här , sen kanske ta något litet att äta sen dansa :) Blev ingen pilates idag , kom hem när det började haha (aa)

Tröjan som jag valde :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0