Justin Bieber konsert

2010-08-10 - 04:13:50

Nu har jag nyss laddat ner lite musik att lägga in i I-poden tills när jag gymmar och springer , hehe man kan ju för tusan inte träna utan musik haha :O Visade även för Ylva på youtube när Miley Curys hade konsert och lilla söta gulliga underbara Justin Bieber var med , så sa hon att jag skulle kolla upp om han skulle ha konsert i Boston så skulle hon gett det till mig som en lite hitta-på-en-rolig-sak-tillsammans upplevelse .. och jofan ska han ha konsert i Boston , den 16e jävla NOVEMBER , och jag som hoppar på flyger 20 oktober , riktig ångest faktiskt :( men men ... kommer väl fler möjligheter att se han ... (a)


haha vet att han bara är 94;a , men hade blivit en rolig konsert :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0