letar bikinis från Victoria's Secret :)!

2010-08-19 - 19:53:15

Hej!
har inte skrivit innan för jag inte orkade logga in här haha ursäkta mig :)(a)
Vaknade idag vid 8 , gick upp och Dylan satt och åt så tog över där när Ylva gick , sen gick vi ner och han somnade så jag la mig i sängen för att vila lite , haha jovisst :p vaknade 11 av att älsklingen smsade mig och tyckte jag skulle vakna och Dylan sov vidare :p så startade datorn och pratade med älsklingen, och Vera :) och nu pratar med Sofie :)
Kollar upp färger och storlekar på bikinisarna jag bestämde mig för igår , hittat en hel bikini till syster, en trosa och två bhs till mig från Victoria's Secret :) Någon som vet om deras storlekar är små eller stora :)????

har bara busat lite med Dylan nu under tiden , och ätit :) nu segar vi och jag passar på att blogga lite , snäll jag är va :D? haha blöh har ingen blogglust idag haha (a)

Postat av: Anonym

normala i underdelarna med för små i överdelarna. eller ja, för mig iallafall..

2010-08-20 - 00:40:47
Postat av: VANESSA SVARAR

Aah, okej tack så mycket :)!

2010-08-20 - 01:52:18
URL: http://vanessahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0