Norrsken igår, som man missade ...

2010-08-04 - 14:27:35

God morgon!
igår så skulle det synas ett "norrsken" här vid horisonten mellan 10pm och 2am , jag väntade upp till 11pm och sen orkade jag inte hålla mig vaken mer , så jag gick och la mig :p
haha sjukaste drömmen idag ? först paddlade jag på något hav i en gummibåt? sen satt jag på flyget hem med pappa och farbror som bor i Afrika , men sen helt plötsligt fanns Ylva & Dylan, Wanji och Veronica där också och jag fick en glasbit i ögat? haha sjuk dröm ?

Vaknade iallfall av att Ylva väckte mig tio i 8 precis när pappa skulle ta bort glasbiten haha :p
Gick upp där uppe , Ylva gick 8 och jag & Dylan gick ner på nedanvåningen :) han är heeeeelt fast i tvn haha så passade på att skriva ett litet inlägg här :)!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0