Shopping idag :D!

2010-08-19 - 03:37:01

Honey I'm hoooooooome :D! nja , önskar älskligen va här så jag kunde sagt det på riktgit haha :p
När både Ylva & Ryan varit hemma ett tag så åkte jag, Ylva och Dylan till ett litet "centra" i närheten för att handla lite och titta på lite pary-prylar tills på lördag då det blir kalas kalas för lilla Dylan :D Vi åkte dit och gick runt och tittade lite , handlade en party-hatt , fixade med ballonger som hämtas på lördag förmiddag och handlade några saker att hänga i träden haha kan inte riktgit förklara det haha :D efter det så passade vi på att smita inom Marshalls och shoppa lite och jag fastande HELT bland flick-barn kläder , gooooosh jag ville köpa med mig heela affären hem jag loovar haha :p så vi gick runt där i kanske 1 timme :p jag plockade på mig lite allt möjligt hehe sen hittade jag ett sjukt sött sele & koppel till Dina , men det var blått och det ska vara ROSA , men vet var det finns i rosa :D(a)
Letade även efter en perfym till mamsen , men den hon vill ha har funnits för ett bra tag sedan och verkar som om den inte finns kvar för hittade den inte och när jag frågade så sa hon att dom inte har kvar den , får leta vidare efter den eller handla någon annan till henne :)
Efter shoppingen handlade vi med oss mat hem , kan ni gissa vad jag tog :D !?! - gott var det iallfall ;)


Haha på kvittot så hade de bara skrivit "MENS" om saken som jag köpte till André och nu efter maten så tittade jag & Ylva på kvittot så tänkte jag inte mig för och bara utbrast ; Men FAN vad fräscht att de skriver MENS på ens kvitto !?! eller oj, vänta, det heter inte mens på engelska med va? ... haha när man läser det låter det nog inte speciellt kul haha men både jcg & Ylva utbrast i skratt och även Ryan sen när Ylva förklarade för honom vad vi skrattade åt haha , tröga Vanessa är tillbaka :D?


Dagens shopping :)!


Hello Kitty flece-tröja till Syster 13dollar (
ca 100:-)


Jätte söt höst-klänning till Syster 15dollar (
ca 115:-)


Ralph Lauren tröja till Tildis-vildis
rea 25dollar (ca 190:-)
(dock behövde jag inte betala för denna då hon i kassan
tog av larmet men glömde att skanna in tröjan hehe (a))


Något litet till älsklingen då han ska få något annat ,
men fastnade för "detta" när jag såg det så japp :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0