Tacos-lassange , smakade ......

2010-08-03 - 02:22:42

Så , nu har vi nyss ätit mat :) det blev tacos-lassange och det smakade ......... OST .
hahah nej men det var riktigt gott , men det var oerhört mycket ost på/i/under hela haha så det smakade en del ost men det gick ner och smakade otroligt gott hehe :) Nu ligger jag här i sängen för att hålle er nattugglor som fortfarande är vakna i Sverige updaterade om vad som händer här hemma i lilla huset i Woburn haha intressant va? Nja, vet inte riktigt , tycker faktiskt själv att min blogg är ganska tråkig haha .. Så ni får gärna kommentera och svara på frågan;

Vad Vill Du Läsa Mer Om I Min Blogg !?!

Imorgon blir det en dag hemma med Dylan , läste att det skulle regna/åska så blir en inne dag , sen blir det att handla lite till hemmet med Ylva :) Sen antagligen en dans runda , tror jag börjar imorgon redan , lättare att inte bli fet ju tidigare man börjar ju hahahaha :D Det blir Latin Hip Hop för min del , och tror jag kommer tycka om det :) annars så är det ju bara att skita i dansen och gymma på :)
Ska försöka gymma 3-4 gånger i veckan faktiskt :) får se hur det går haha :D!


bild från 09 :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0