varit vaken i 2 timmar , inte hunnit med mer än datorn haha (a)

2010-08-20 - 16:57:41

Vaknade när Ylva väckte mig , sen somnade jag & Dylan om igen hehe (a) vaknade av att mobilen ringde 3 svensk tid för älsklingen skulle sluta tidigare så har suttit vid datorn sen typ 10 över 3 men pratat med älsklinge och sen mamma & syster på Skype :) Sen begav de sig till Malmöfestivalen som börjar idag , syster tar min plats i tältet haha men nästa år är jag tillbaka :D!
Nu lämnade min älskling också datorn för att handla lite sprit haha snäll pojke man har va :o !?! lämnar en för att inhandla sprit till kvällen haha nej men ja :(
så nu är jag hungrig , ska upp och äta (a)

hahaha slöa Dylan



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0