Hemma igen!

2010-02-06 - 22:58:49

Ja , förlåt för en jätte dålig update , men igår va det dags för skolan och nästan direkt nr jag kom hem hämtade pappa mig så åkte jag hem där, och idag har jag varit hos Måns som blivit 18 :)

Skolan i fredags var riktit nice haha :D mellan 12 - 15 var vi på FIFH , Förenng Idrott För Handikappade, tror jag det står för (a) vi lyssnade på föreläsningar :) sen spelade vi Goalboll som är för blinda, med ögon bindel för att vara blind och en boll med en plinga i så man hör den ist :) sen spelade vi Rullstols basket haha riiiktigt roligt hade vi iallafall :) slutade 3 , åkte hem , var hemma runt 4 och nästan direkt kom pappa och hämtade mig & Dina :) åkte hem där och spenderade kvällen , somnade runt 11 haha :p
Vaknade idag först 6 , somnade om och vaknade 7 :) somnade sen vid tvn med Emma och Dina vid 10, och vaknade 12 :p sen var det dags att köra hem för jag skulle göra vid mig och tjugo i 4 kom Rickard, Matilda och mamma och hämtade mig så körde vi ut til Ystad till Måns mormor för att förbereda :) runt 6 kom Måns och vi firade han att han blivit 18 med släkten :)
Kom nyss hem och nu sitter jag i vardagsrummet och tittar på Shall We Dance , jätte bra dans film (a)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0