dans dans dans , och ännu mer dans :D!

2010-01-17 - 01:18:10

Hej hej hej hej :D!
jag är verkligen på topp idag haha , har så mycket energi kvar i min kropp tills imorgon men sitter här hemma helt glad för att showen gick skit bra idag haha :D dagen började dock inte lika bra, kom sent till genrepen och kom inte in , åkte hem och ringde , kom dit klockan ett och pratade med min lärare , sen flöt allt annat på perfekt :D förutom att mina knän är kaos just nu , hoppas de blir bra till imorgon alltså haha! Genrepen flöt på som de skulle , kom ganska nära de flesta tjejerna , och killen som "föreställer" Michael Jackson är ju bara fett snygg haha :$
Aja ... Klokckan 21.00 var det dags för SHOW och jag var sååååååååå sjukt jävla nervös , har jätte scen skräck haha :( men det gick SKIT BRA :D är sjukt jävla nöjd alltså :D
Skulle ha slutat 12 idag , men gick sluta typ kvart över 11 , så drog med några tjejer till McD och handlade glass hahah :D satt där och pratade lite grann , sen kom Kaya och hämtade mig :) "hämtade" upp Agim sen körde hon mig hem :) kom hem och mamma fixar min mat till imorgon , tack mamam du är bäst <3 Och jag sitteri min säng ... ska skriva klart här , sen sätta på tvn en typ aå 30 minuter sen ska jag sooooova !
Ska upp 07.30 imorgon ungefär haha :D

ääääälskade mitt smink idag , dock ingen egen bild , men får massa bilder senare , dom åker upp direkt när jag får dom :D!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0