of to dance :D

2010-01-11 - 16:18:15

Hemma nu :)!
"slutade" klockan 2 , hade tråkig religion haha :p så trffade Kaya och så körde vi till Mobilia och handlade tröja , sen till gustav och letade efter hudfärgade nätstrumpebyxor (y) hittade faktiskt ett par inne på Hansa Gallerian inne på SOX :D!!! Sen handlade jag med mig mat och vi körde hemmåt :)!
När vi körde förbi nobeltorget såg jag min mamma vänta på bussen så vi stannade och plockade upp henne :) fick även lite GLADA nyheter :D!! sen åkte vi hem ... Satte mig i köket och käkade min lilla Kina Box haha :p mycket godare innan , smakar inte speciellt gott nu längre (a)
Aja , nu ska jag byta om och om 5 minuter ska jag gå till bussen för att dansa lovley afrikansk dans :D


jag just nu , efter en dag i skolan haha :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0