ragga på bk ?

2010-01-19 - 23:19:25

Kaya kom och hämtade mig så stack vi till vårt älskade Burger King haha :p och om det är den vanliga tjejen behöver vi bara säga "ja det vanliga" fast idag bytade vi ut colan till en vatten hahaha :D satt och pratade massa kill-snack haha , känns bra man har någon att prata med :) sen satte vi oss utanför en stund =)
När vi sitter där ute och pratar så kommer deut en kille från BK och börjar prata med oss ;
han - hur gamla är ni
vi - 18
han - kör ni bil?
vi - ja
han - vilken?
vi - den *pekar*
han - den vita?
vi - nej, meganen
han - okej ...... vad ska ni göra?
vi - hem och sova
han - aha , ska ni inte äta mer?
vi - nej
hans kompis kommer till dörren
han (till hans kompis) - dom ska inte äta mer
hans kompis - annars?
vi - bra
kompise - ska ni sova?
vi - ja
kompisen - burger king , sen hem och sova
vi - ja , nattmaten
kompisen - är ni nattvandrare?
vi - nej
Sen gick vi till bilen , hahahha skojar ni med mig ? vilken människa raggar på burger king av alla ställen i hela världen haha ? jävligt komiskt faktiskt :) aja , vi körde hem , och nu ligger jag i min mysiga säng :) har dock varit hemma ett tag , har bara inte orkat skriva (a)

Ledig imorgon , skööönt som satan i gatan :D

mitt korta hår :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0