sista januari , februari nästa !

2010-01-31 - 10:47:45

God morgon!
Sovit gott ? inte jag , tänkt jätte mycket och har äckligt ont i min rygg :( men men ... Ligger nu i min säng , och Dina nere vid fötterna och leker, och tittar på How I Meet Your Mother haha nice price :p
Endå helt sjukt att det redan är den sista januari 2010 , GRATTIS PETER PÅ 19 ÅRS DAGEN :)! och imorgon är det redan Februari haha , tar studenten om 4 månader och 4 dagar = 123 dagar , helt jävla sjukt haha :D snart är man äntligen fri :D
Idag skulle jag egentligen med Kaya och hennes mamma till någon mässa, men blev inte så och måste städa ovanvåningen idag , sen kommer även sara och sofia hem idag , får se hur Dina regerar på de haha :p




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0