Hem till pappa idag :)

2010-07-17 - 13:28:47

Hej...
somnade väldigt sen inatt , somnade inte förens vid 4 tiden , och även ute i soffan haha :p runt 6 tror jag så väckte mamam mig och skickade in mig i sängen haha :p
vaknade 20 över 11 av att min underbara och bakis pojkvän ringde mig haha :) gulligt av han <3 höra min röst eftersom jag inte följde med ut igår och sov hos honom - baby <3
skulle egentligen ta tåget 20 över 11 idag haha :p men men , what to do? så ska ta bussen klockan 3 istället och tåger 20 över 3 :) hem till pappa , med syster och Dina , där släktingarna från Afrika är idag :)

ikväll ska jag träffa min André , ingen snack om saken haha (A) sover nog där för det är sista natten jag kan sova hos han innan jag åker :( buhu! kommer bli sjukt tomt att inte ha han bredvid mig varje natt som jag nu har haft i 1 och en halv månad :O men det är väl bara att vänja sig :(<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0