Lite bilder :)

2010-07-01 - 16:58:52

Lägger in lite bilder jag tagit igår & idag
efter att jag hämtade ut min kamera :)

Blir mest bilder på André då jag bara
varit med honom efter det (a)
















Ute en runda med Dina på Ribban ,
undertiden André jobbade




DET NÄRMAR SIG MED STORA STEG :o!!!
ENDAST 24 DAGAR KVAR NU !!















HAHA , ALLA TIDER SER HELT KONSTIGA OCH KORTA UT ,
MEN RESAN GÅR PÅ CIRKA 15TIMMAR DIT OCH SEN
15 TIMMAR HEM MED MELLANLANDNINGARNA :P
MEN TIDERNA ÄR KONSTIGA PGA ATT DE ÄR DE SOM
GÄLLER I DET LANDET SOM MAN LANDAR I , OCH
USA ÄR 6 TIMMAR EFTER SVERIGE ...

MAN KAN SE PÅ "DURATION" TIDEN ATT DET INTE
STÄMMER ALLS ÖVERENS MED KLOCKSLAGEN HAHA :D

MEN DET NÄRMAR SIG ... BÅDE :( OCH :) ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0