god morgon :)

2010-06-12 - 12:39:17

God morgon ... ! Sovit gott ? jag har , har sovit bredvid min underbara André <3

Igår tog jag & André bussen hem till Vicky för att käka middag och ha en trevlig kväll :) Vi kom dit , och det serverades tacos , gott gott :) det var jag, André, Vicky, Oscar, Robin och Emelie :) vi käkade gott , och lite kaka efteråt och sådant, och sen satt jag bara och snackade med tjejerna eftersom killarna tittade tv sen gick de ut en runda haha :D
Sen blev det mys i soffan framför tvn ett tag :9 runt halv 12 körde Vicky och Oscar oss hem och vi gick ut en runda med Dina , skönt med en lite längre runda :)
efter det gick jag & André och la oss , och vi somnade fan ganska snabbt haha :p

Vaknade idag runt 11 , gick ut med Dina sen tittade vi tv , och efter det gjorde André lite frukost :)
Nu ligger jag här i den mysiga sängen , och andré sitter i förtöljen bredvid och spelar playstation :p

Idag ska vi inte göra speciellt mycekt tror jag haha , men ikväll ska vi hem till Sofia på 18års fest :)








Postat av: Anonym

Händer i sommar?

2010-06-12 - 13:14:35
URL: http://famemonster.webblogg.se/
Postat av: VANESSA SVARAR;

Reser till Boston... Vem är du och varför undrar du?

2010-06-13 - 14:44:27
URL: http://vanessahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0