Grattis Syster Emma 4 år <3

2010-06-29 - 12:02:55

God morgon / God förmiddag / Hallå haha
antar att de flesta utav er fortfarande sover :P
Igår gjorde vi inte speciellt mycket , pappa och Marie jobbade mycket ute och jag & Emma var här inne hehe .. Sen så blev det chips och tv-tittande , gott gott :) jag somnade runt 12 i soffan , sen blev jag väckt 1 så bäddade ut soffan och somnade typ direkt :)

Vaknade idag först vid 8 tiden av att jag inte kunde andas , jävla allergi skit , men somnade om och vaknade 20 i 9 av att pappa väckte mig och frågade mig om jag skulle med upp och sjunga för Syster Emma Som Blir 4år Idag <3 och självklart skulle jag ju det så det var bara att gå upp och sen upp till hennes rum :) Sen skulle vi käka frukost , så gick ut i trädgården och käkade , sen diskade jag och hamnade inne i vardagsrummet med Dina för klarar inte av att vara ute här på landet ... vill verkligen vara ute för att få lite färg och så av solen , men kroppen pallar inte all allergi helvete :(
Emma fick en liten pool idag , så hon har fått både mig och Dina att bada med henne idag haha , kallt som satan men skönt att bara doppa fötterna litegranna :)

Nu väntar jag på Emma & pappa , sen ska vi köra och handla några bänkar till trädgården och glass och så till kalaset idag för Emma , sen runt 4 - halv 5 (tror jag det var) kommer gästerna och det blir gott gott , sen ikväll blir det grillat :)

Jag tror att jag åker hem idag redan , för kroppen pallar inte allergin och jag kan knappt andas när jag är här ute , riktigt jobbigt , och det är skönt att vara här , massa djur man kan kela med och hur mycket trädgård som helst som man kan vara i i bara bikini :)

Nu är Emma klar , vi ska ut och se om pappa är det med :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0