Heldag på bo01 :)

2010-06-22 - 18:03:25

Japp , åkte hem till André igår så runt halv 10 - 10 tiden för att spendera natten där igen haha :P vi fixade min dator sen somnade vi faktiskt ganska fort haha :)

Vaknade idag av att André väckte mig när han kom hem från jobbet hehe :P slöade bara i sängen med tv och sådant , sen körde vi coh lämnade Dina sen till Ribban , och när André jobbat klart släppte han av mig innan han lörde till sin bror , så jag gick till bo01 för att träffa Louise :) Hon kom med sin kompis , och vi mötte även upp Anna och hennes kompis Amanda :) så det blev en heldag på stranden för vår del :)
Vid 4 packade vi ihop och jag gick ner mot Ribban , och träffade Simon ch André sen körde dom mig hem och jag har duschat och så , skulle egentligen till André och grilla men hann inte så vettifan .. stannar hemma istället ...

Vet inte vad som händer idag , ingenting antar jag bara ta det lugnt och har bränt mig idag aah :(

Nyduschad och bränd



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0