Hemma från André :(

2010-06-10 - 11:32:12


Hemma nu igen , och saknar redan min André ... det är helt sjukt , jag kommer fan inte klara av Boston-resan om jag saknar han efter några timmar bara :(<33

Igår så hade vi det MYSPYS:* Du är bäst André<3 Sen somnade jag där hemma, så blev ingen "sova-hemma-natt" inatt iheller haha men jag klagar inte (a)
Hjärtat gick upp för att jobba idag sen kom han hem men jag fortsatte att sova (A) Sen åkte han för att träffa Milky för de skulle träna men 24/7 receptionen var inte öppen så han kom hem och mös med mig igen :*
Runt halv 11 körde han hem mig och jag har suttit vid facebook sedans dess och även kollat inom min bilddagbok hehe :p
Nu ska jag kasta ut min säng , och tömma min ena byrå :p sen ner för att titta om det var idag vi har tvätt tid , isåfall ska jag tvätta lite med :p

Sen runt 4 tiden kommer mormor och morfar och hämtar oss så ska vi på Niclas utspark :)!
GRATTIS TILL STUDENTEN KUSIN !!









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0