Hemma från en mysdag på Ribban :)

2010-06-16 - 21:25:49

Hemma hos André nu efter en heldag på stranden :) först så var det bara jag & André , och lilla Dina , sen åkte vi hem för att lämna Dina och byta bil och fixa mat och sådant ... åkte till Ica Maxi och handlade gott inför kvällen sen åkte vi hem till André och gjorde Kyckling/Pasta sallad att ta med till stranden :) sen hämtade vi upp Josefina och Roxi på södervärn och fortsatte ner till Ribban , vi tog även med Dina haha :p
La oss ner i solen och hade det allmänt mysigt med musik och sen även vattenpipa :) Sen kom även Robin, Emelie, Oscar, Vicky, Simon och Matilda ner till oss och vi hade det trevligt :)
Runt 9 började alla att röra sig , och jag & André åkte in om Sandys jobb för att hämta en sladd till kameran jag har fått låna utav henne , så nu kan jag lägga in massa mysiga bilder , lägger upp bilderna från idag snart :)

Nu ligger jag & André här i sängen med varsen dator  , och nu tänkte jag öppna upp chokladet som vi köpt idag (a)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0