Hemma hos André<3

2010-06-09 - 20:33:35

Hellu ...
åkte och käkade med min man innan :D vi hamnade på Persborgs kebab haha :D handlade mat och åkte hem till André för att käka :) sen hem till mig där jag möttes av lilla Matilda :) André kom upp och vi slöade lite i soffan :) sen gick jag & Matilda ut med Dina samtidigt som vi följde André till bilen för han skulle åka och jobba<3
Efter det tog jag & matilda bussen in till stan där vi mötte upp Sofia och hennes kompis Linda ... vi tittade runt lite, sen träffade vi Lindas pojkvän och satte oss och käkade China Box :) sen gick de 2 , och jag, sofia & matilda gick in på H&M och tittade runt lite , sen kom André så satte vi 4 oss på Espresso House och fikade lite , myspys :)
Sen gick Sofia , och jag andre och matilda åkte hemåt :) lämnade av Matilda hemma sen hem till mig & hämta Dina sen åkte vi hem hit :)
Har bara myst en massa , och nu spelar André Playstation och tjurar sönder sig :(<333

A.C , the love of my life <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0