Hemma hos min pojke<3

2010-06-11 - 16:26:40

Nu sitter jag hemma hos idioten igen , som vanligt , och jag bara njuter av det :D men nu blev han ledsen för jag skrev "idioten" så byter ut det till underbaringen istället :D

Igår tog Niclas studenten, så vi gick till hans utspark sen körde vi hemåt .. va hemma runt 6 , gjorde 2 hamburgare som jag käkade sen slöade jag bara vid datorn hela dagen , sen typ halv 10 kom André och hämtade mig så sov jag hemma hos honom inatt igen :)

Imorse åkte han till jobb , sen kom han hem igen och vi kramades en massa men jag halvsov nog haha (a) Sen runt halv 10 så körde André mig till skolan för jag skulle ha avslutning ,... så satt i den jävla aulan i 1 jävla timme , men så jävla skönt att det var sista gången i mitt liv som jag satt i den jävla aulan haha :D NIIIIIIIICE!!
Sen gick vi till ett klassrum där vi fick våra betyg , och är endå ganska nöjd med mina ...
4 MVG , 12 VG , 11 G ... :)!
Sen gjorde vi inget alls i skolan , sen kom andré och hans kompis så det blev BK för oss och Sandy , mycket mat lite pengar ;) Tack bebefina<3
Sen åkte vi hem till André , så han bytade kläder och vi hämtade Dina sen till Andrés jobb :) det gick ganska snabbt , sen åkte vi hem till mig och jag gjorde vid mig inför ikväll , och André åkte till systemet men min mamma :) Sen kom han och hämtade mig <3

Nu sitter jag i hans säng , och han ska göra vid sig , sen ska jag bara sminka mig litegranna sen ska vi till Vicky ikväll och käka eftersom hon blivit 19 :) blir nog en trevlig kväll :)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0