Igår , Idag & Bildbomd :)

2010-06-19 - 16:26:47

Igår åkte jag & André hem till Vicky för att grilla med henne och Oscar :) vi tog även med oss Dina för att kunna stanna lite längre och slippa lämna henne själv :)
Vi handlade potatiskroketter, bea sås och något marinerat kött på Ica , sen åkte vi hem till henne och grillningen började haha :) Det blev jätte gott , och det var lika trevligt som vanligt hehe :) Sen åkte vi in till Limhamn och hyrde film - Precious , och handlade vaniljglass, hallon och isglass haha gott gott :)
Filmen var faktiskt bra , men de som har sett den har pratat så mycket om den och den va inte riktigt så bra som alla har sagt haha , lite smådryg och seg som fan man orkade knappt hänga med i filmen :/ men men ..
Runt halv 12 tiden åkte jag & André hem för att sova :)<3

Vaknade idag halv 11 , och gick ut med Dina , sen packade jag ihop alla mina saker och runt 11 gick jag hem från André för jag skulle tvätta här hemma 12 .. Kom hem och sorterade tvätten och började att tvätta .. Allt är klart nu förutom att lite saker hänger i torkskåpet - snacka om att jag HATAR att tvätta , blööööööh! haha :P

Nu har jag bara suttit här och fotat lite , ego (a) Men lägger in lite bilder som är tagna idag , så får ni se mitt bruna lilla hår ordentligt :)!

Foton från idag 19 / 6 - 2010



















Och en bild jag gjorde i Photoshop innan ,
haha jag vet jag suger men men (a)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0