Igår och Idag :)

2010-06-13 - 17:30:54



Ja jag skrev inte mer igår , men under dagen så runt 5 tiden åkte vi hem till Andrés mamma för att käka gott :) Tog med mig lilla Dina dit så hon fick leka med deras hund lite haha :D
Sen åkte vi hem till mig och jag hämtade kläder och mat till Diina , sen hem till André och "förkrökade" och fixade oss lite :) sen  gick vi mot Sofia som skulle ha 18års fest ...
Direkt när jag kom innanför dörren och såg J så kände jag att jag inte ville vara där efter all jävla drama och skit snack men jag bet ihop och var där för Sofias skull ... men du ska fan sluta snacka skit NU ! och blanda fanheller in min pojkvän i det du har emot MIG ! iallfall ... vi stannade inte speciellt länge , vi gick runt kvart över 11 ..
VI var hemma tjugo över 11 , och tog ut Dina en runda :) sen blev vi översugna på SLagt , så vi började fråga runt folk men alla torrade sig haha :p så vi stannade hemma och hade det dundermyspys <3 mycket bättre (a)<3
Vi somnade runt 2 tiden haha , myspys :)

Vaknade idag typ halv 11 av att Andrés mobil ringde , så gick upp och packade ihop ALLA mina saker hahah jisses vad mycket (a) sen gick vi ner till Simon, Andrés kompis, som sen var snäll och körd emig hem sen körde de vidare ...
Jag fixade med Dinas försäkringspapper och sådant , sen runt 12 tiden kom Rickard, Matilda och Måns hem till oss för de hade visning på deras lägenhet :) Så de kom runt 12 och vi gjorde inte speciellt mycket , satt först i köket och käkade lite och sådant sen fixade Måns vårt internet :) så nu har vi trådlöst internet , sååååå jävla skönt att äntligen ha det haha (A)
Sen runt halv 4 - 4 blev vi hungriga så jag & Måns gick ner till Family Pub och köpte hem pizza haha gott gott :D så krängde den sen sprängdes nästan min mage :(
och för en liten liten stund sedan gick Måns, Matilda och Rickard hemåt :)

Jag just nu :)










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0